fredag 28 oktober 2016

Fredagskänsla

Klockan är 06.02 när jag slår upp ögonen.
Utanför slår regnet mot min fönsterruta.
Vad hände med den härliga soliga Fredag jag planerat i mitt inre?


Jag tänker om och planerar en heldag inomhus.
Tänker att jag startar med gymet och sen jobbet, i morgon är det OUTLET på jobbet så jag har massor att planera och "duka upp".

Sen väntar jag en leverans med nyheter med.
Lite som en julafton i Oktober.


Som de här kuddarna som kom in i veckan.
Så fina och jag vill genast ändra om lite här hemma.
Typiskt ju.



Men som sagt, först en Fredag i regn, med massor av jobb och gym som förhoppningsvis ger mig träningsvärk hela helgen.

1 kommentar:

  1. Å vad jag längtar efter träningsvärk. Riktigt elak en. Men är fast med min mamma-mage-app-träning ett tag till så vi får grundlig ordning på eländet. Men sen ska jag också härja på gym på regniga fredagar. Det lovar jag.

    Hoppas du får en fantastiskt fin helg!

    SvaraRadera