onsdag 7 september 2016

FloridaFest

Jag var i Västervik i helgen.
Hos en bror jag ser alltför sällan.



Det var nämligen brors fina fru Carin som bjudit in till 40-år fest.
Och känner man Carin så vet man vad det blir för tema på festen.
Utan tvekan.



Florida såklart.



Hon hade bjudit in vänner och familj och alla var taggade för fest.
Ute i trädgården var det uppdukat med partytält, flamingos, palmer och massa annat tjusigt som hör Florida till.




Lagom till gästerna började droppa in sken solen fram och stannade hela kvällen.
Kunde inte blivit bättre faktiskt.
Blev underbart.
Fullkomligt underbart.



och här står hon i sin gröna kjol mellan vänner och skålar.
Tack Carin för fin fest och för en mysig helg med er alla.



Jag har hört att 40 är det nya 30 med, och jo det vill jag tro.
Vill ju, eftersom jag själv fyller 40 om 3 år..

40 va, livet bara rusar i tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar