onsdag 11 februari 2015

Rent hus & solsken

Jag gör allt på samma gång.
Så som jag alltid gör när det händer saker.

Jag städar huset, tvättar, bygger hemsidan, fotograferar, bokar flygresor och mailar 100 och en till.

Så som jag alltid gör när det händer saker.




Hela tiden och ständigt övervakad av den där lille herren.
Är det någon som älskar mig mer än vad man egentligen kan så är det han.
Charlie.
Han som följer mig var jag än går om det så är över leriga fält eller i en alldeles för trång fåtölj.




Så ja nu är huset städat.
Solen kikar in lite varstans och i huvudet planerar jag en outfit för en festlig kväll.


Och nu åter till den där webshopen.. oooo som jag hoppas den blir bra.

Ha den finaste av Onsdagar.




4 kommentarer:

  1. Va härligt med nystädat:) Jag påbörjade operation putsa fönster här igår, alldeles frivilligt och sååå härligt det var när några fönster var rena o fina. Så jag fortsätter nog idag ;-)
    Spännande med webbshoppen, lycka till1
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Jag känner igen mig precis. Jag får så mycket mera gjort om jag har flera saker på G samtidigt. Underbart att ha ett nystädat hus. Här är nystädat om man bortser från våra tok smutsiga fönster. Suck!!!
    Dina pjux är ju helt outstanding. Jag älskar klackar ♥
    Stor kram Kristina

    SvaraRadera
  3. Vackert hem! Du kan du.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  4. SNYGG detalj med de sexiga skorna på sista bilden :) hoppas du haft en fin alla hjärtanshelg

    Ny post..mitt sovrum före efter sänggaveln med stoort S :)

    jag önskar en skön ny vecka

    LOVE Maria

    SvaraRadera