torsdag 4 september 2014

Sovrumsinspiration

Jag känner att det händer nu.
Den där hösten kommer krypande och ber mig tända ljus och luta huvudet mot mjuka kuddar.
Inomhus.

Inte för att jag är riktigt redo,
 men jag känner att det händer nu.
Hösten kommer.


Det märks i butiken med,
kunderna letar efter andra saker nu.
Och många frågor landar faktiskt just där.
I sovrummet.


Frågor om vilken säng som är bäst, varför man ska ha en kontinentalsäng eller inte och hur man bäst inreder just det rummet för den bästa sömnen.

Och ja enligt mig kan det vara det bästa rummet.
Det bästa för oss själva.
Vårt alldeles egna rum för att bara sova gott.



Dotterns sovrum har vuxit till sig, nu vill även hon känna lugnet, ha svala fluffiga kuddar och täcken och korgar att gömma saker i.
kuddarna, ja de har hon alltid haft en hel drös av.
Precis som hennes mamma.. 



Så ja om ni letar efter den bästa sängen eller bäddmadrassen, duntäcket eller största kudden så bara besök mig i butiken så fixar vi det.
Eller ring vettja, det funkar det med.
Vi har fri leverans av sängar i hela Sverige.
Bara det liksom, det och att vi tillverkar den helt efter dina önskemål.. helt galet bra ju.
Galet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar