torsdag 18 september 2014

4good i Malmö

Ja det var ju dit jag körde i Tisdags.
Malmö.


Jag tog med en dotter som gärna kikade in på Zara för att se vad hösten hade att bjuda på.
och för att hon är bland de bästa sällskapet du kan ha om du ska gå i stan en hel dag, fotografera och äta gott.




Och jo Malmö visade sig från si bästa sida.
Med fullsatta uteserveringar och strålande höstsol.
Vi gick en runda men sen satte vi oss vi med.
Jag åt en laxsallad och dottern beställde en pizza som gjorde mig lite avis.



Men den egentliga anledningen till Malmö var ju att jag blivit bjuden på en eat,love.live-kväll av tjejerna på 4good.
Kvällen hölls på Palladium som bara det var en upplevelse i sig.
Vilka underbara lokaler!




Kön slingrade sig långt framför entrén och det var kvinnor så långt ögat kunde nå.
Och vilken inspirerande kväll! - det var Mat-Tina, Leila Söderholm och en fantastiskt rolig Thomas Järvheden.
Temat för kvällen var att njuta av livet, och ja jag var idel öra.
Är det något jag gillar så är det ju just det.
Njuta av livet.




Självklart fick du en goodiebag med massa fina prylar och goda saker att smaka på.
Och jag måste verkligen tipsa om detta, känner ni att ni skulle vilja ha ett positivt nätverk att vara medlem i, få fin-fina erbjudanden och gå på roliga föreläsningar så rekommenderar jag verkligen 4good


trångt var det ute vid vinprovningen kan jag lova.


Att vara medlem kostar inget så in och anmäl er vettja!
Nu måste jag in i duschen, stora möten står i agendan.
Hoppas ni har en underbar Torsdag!







4 kommentarer:

  1. Tack för rekommendationen!
    4good verkar vara nåt för mig :-)
    Ha de gott. Catarina

    SvaraRadera
  2. Vilken spännande dag! Å så fina bilder på söta dottern!
    Ska kika in på den där sidan, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig dag!!
    Å Zara har ju så mycket fint, även Home-delen:)
    Ha en riktigt fin helg!
    Kram anna

    SvaraRadera
  4. Tack för att ni kom fina ni! Mysigt att se er! Hoppas snart igen! puss o kram!

    SvaraRadera