måndag 12 maj 2014

När halsen bränner och regnet öser ner..

Jag kunde inte sova inatt.
Inte alls.
Vaknade varje timme hela natten.
Till slut gav jag upp.
Jag lämnade en ljummen säng och körde till jobbet långt innan världen vaknat till liv.


Och jag vet att den är på väg nu.
Förkylningen jag anade i Lördags.
Halsen bränner och jag fryser.


Så nu.
Nu får det räcka för idag.
Jag tänker klä mig i mjukisar och bädda ner mig i soffan tillsammans med ett fluffigt duntäcke och The Bachelorette på tv:n.
Så blir det.



Måndag och regnet fullkomligt öser ner.



3 kommentarer:

  1. Krya på dig! Tänker på dig :-)
    M-L

    SvaraRadera
  2. Skitväder här med... Hoppas du känner dig bättre ikväll! Krya på dig, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Usch och fy så träligt!!! Hoppas hoppas du snart kryar på dig istället för att du blir sämre och liggandes!
    Kramar och krya i massor

    SvaraRadera