tisdag 1 april 2014

målarfärg och strålande sol.

Jag har ju redan sagt att jag nog var tvungen att måla om.
Någonstans.
Med den nya trendiga färgen kalklitir.
Kalk ska det vara så är det och jag vill ju inte vara sämre :)


Nu är det ju bara något år sen jag målade typ 5 olika väggar här hemma i mörkare toner.
Grått, svart, mörkt grått och ljust grått typ.
Så jag kanske inte har så många väggar som egentligen måste målas om.. men ändå.
Kalklitir ska ju vara the shit så någonstans skall här målas.


Och vad det blir för färg?
Jo men det blir väl grått av något slag ...

Men målningen får vänta lite till.
Det är Tisdag och jag ska träna på morgonen, träning och sen jobb.

Vad gör ni idag?




8 kommentarer:

  1. Åh vad spännande! Ska bli kul att se vad det blir =) Älskar den färgen, lillan har färgen "Leo" i sitt rum, inte den tåligaste färgen i ett barnrum dock ;)

    Önskar dig en fantastisk dag med mycket soool!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Jag håller mig denna tisdag inomhus tillsammans med en sjukling.

    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  3. Ha ha, det låter mer som du känner "ååååh... nu m å s t e jag testa den förbannade färgen". ;) Jag har prövat väggen bakom vår säng och det var roligt och blev väldigt bra! Tror du blir nöjd när du väl prövat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ja men det är ju så.. alla bara pratar om den och jah vill veta vad som är så bra med den ju ;) Och nu vet jag... lite förälskad i en vägg.. :)

      Radera
  4. The title for your blog was really perfect to be honest i like the interior color of your home and black and white is my favorite color when it come to home.

    SvaraRadera
  5. take a look at the site here Dolabuy YSL you could try these out browse around these guys helpful site check this

    SvaraRadera