onsdag 15 januari 2014

Marockanskt kakel

Min förra sändning av detta liksom bara försvann.
Jag hann knappt kika på det själv innan varenda liten platta var borta och väck.



Men nu är det tillbaka på lager igen.
Marockanskt kakel i riktig marakesh design.
Me love.


Och från och med idag säljer jag dem även en och en.
Så ni kan göra som jag gör, sätta tassar på dem och använda som underlägg till grytorna eller som liten bricka på köksön.

Så in och klicka vettja!
Nu ska jag fixa vidare.
Mycket nyheter i butiken och vissa måste ju även flytta in här hemma då med såklart.
Som denna:


Galet snygga glasburken som hos mig får agera kaffeförvaring.
Ja men ni ser ju, hur fin som helst!

Den hittar du här.
Nej nu måste jag jobba var det ja.
Jobba.








3 kommentarer:

  1. Grrr, min kommentar försvann...!
    Du har verkligen så mycket fina saker i din butik!!! Men just nu är har kalas efter varann, jul och nyår satt stort P för shopping...
    T Y V Ä R R!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Det är riktigt snyggt! :-)

    Kram N

    SvaraRadera
  3. Heja dig. Jag ville köpa enstaka förut men det fanns ju ingenstans. Nu har jag en hel drös istället på serveringsvagnen i vardagsrummet, men några till i köket skulle nog få plats, haha.

    SvaraRadera