onsdag 9 oktober 2013

När man förälskar sig

Det händer bara mig i min familj.
Det händer bara mig.
Att jag förälskar mig 
i en möbel.

Dixie är 148 brett 49 djupt och 220 högt.

Men jag menar liksom.
Hallå.
Känner inte ni den?
Kärleken till skåpet.. jag är fullkomligt och fullständigt kär.

108x46x220cm

Och från och med nu kan man beställa dessa finingar från mig!
Det ni!
Jag vill ha dem allihop.
Måste bara hitta en billig herrgård först- med sån tjusig grusrondell framför huset, med hundra rum i som alla behöver stora vackra skåp från Pb Home att prydas med.
Ja måste bara hitta det först- innan det får jag nöja mig med ett skåp.
Eller två kanske..

Ja alltså pb Home och möbler.
Fullkomligt förälskad.

99x45x104cm

Nu måste jag dricka kaffe och sen köra till jobbet.
Vad hittar ni på?






1 kommentar:

  1. Vilka finingar....
    Du kan säkert byta ut nåt du har, och sen sälja det i stället;-)

    Kram till dig!!

    SvaraRadera