tisdag 14 maj 2013

Safe Haven

Ja när jag egentligen skall jobba.
Då kikar jag in här.
Gårdagen var precis så fin som jag behövde den till att vara.
Pussar, en varm hand runt min nacke och champagne i soffan.
 
Mycket fin dag.
 
Nu vill jag bara tipsa om denna.
 
 
 
En typisk amerikansk film.
Och jag älskar den.
 
Jag blev förälskad i henne
och i honom.
 
Vackra som få.
 
och miljöerna det utspelas på får mig att minnnas Marblehead och Marthas vineyard.
Sakna.
 

 
 
Så har ni inte sett den?
Se den.
 
Safe Haven.
Lagom mycket kärlek så magen kniper till.
Vackert hela vägen.
 
Och soundtracket, även det är mitt i prick.
 
Och ja.. som sagt.
Jag är förälskad i dem båda två.
Se bara:
 
 
Ja jag sa ju det.
.)
 
Safe haven alltså.
Dagens filmtips!
 
ha en fortsatt bra Tisdag.
 
 

4 kommentarer:

  1. filmen verkar vara helt klart i min smak. Och han, vilken snygg man!

    Ha det gott

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det tror jag. Att filmen är i din smak.
      och ja den där mannen.. jag är kääär! :)

      Kram

      Radera
  2. Tack & bock för filmtips fina du!!!!! Såg filmen igår kväll & blev helt såld. En skön onsdag önskar jag dig......krams m

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh vad bra!! ja visst var den fin.. och han.. mmm :)

      Radera