onsdag 7 november 2012

Canada Snow och hjortar

Jag sätter mig här sent idag.
Vet inte vart tiden tar vägen vissa dagar.
Och idag har jag ju bara jobbat hemifrån.

Nu är jag här i alla fall.



Jag tog Pernillas tips rakt av.
Körde om omväg hem från mötet i morse.
För att kunna få hem den här lille.
Hjorten.
Eller renen?
39:- på NETTO liksom.
Jag tog hennes tips rakt av.

Jag har lyssnat på Winnerbäck och försökt klura ut livets gåta.
Men kommer inte så långt.

Livet ska nog aldrig kluras ut tänker jag.
Man ska bara hänga med, se vad som sker och vart det vill ta oss.
Livet.

Idag klär jag mig som hösten utanför fönstret.
Och utomhus har jag en extra varm halsduk och senapsgula torgvantar.
Känner att den är på väg nu.
Vintern.





Så trots att jag tyckte att det kändes avlägset när dotterns skor landade i hallen.
Så kanske det är dags snart.
Dags för vinter.

På riktigt.

Snart.


brrr liksom.

Nu ska jag köra till affärn, behöver lite tidningar tycker jag.
Och så ska jag längta lite sådär lagom till morgondagen.
Morgondagen då jag ska träffa min fina vän Anna.

Men nu affärn.
Japp så blir det.

Ha en fin kväll!


  



10 kommentarer:

  1. Snygga färger och coola kläder på en tuff brud! Snyggo!
    Vill även ge dig lite beröm för ditt fina fynd! Tänk vad bra och fina grejer man kan hitta på de mest oanade ställen... Börjar bli lite trött på all denna "märkesfixering".
    Kram o ha en fiiiin kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. men du. Du gör mig så glad. alla gånger. varje gång.
      Tack snälla.
      Och ja eller hur. märken hit och dit.. och så finns finaste lilla hjorten på Netto ;)

      Kram!

      Radera
  2. såklart det är en hjort ( varför skrev jag ens ren ?! ) och vad bra att du följde mit råd...för visst är den fin ....fasligt fin hjorten från Netto....

    och gillar ditt mod att stå där framför kameran....för vi vet ju de gav för tips där i Helsingborg på bloggträffen...;)..*ler

    Kram, kram

    Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja varför skrev du ens REN!?!?!
      haha.. du är så söt.
      Och ja det där med att stå framför kameran.. jorå sakta men säkert :)
      Vet ju att jag själv vill se er så .. ja jag testar. :)

      KRAM!!!

      Radera
  3. Den där hjorten är ju får söt, ska nog leta rätt på en Netto butik!
    Snygg du är!
    Kram helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja gör det. Leta reda på Netto nu :)

      Och du är så snäll!! Tack för allt du ger mig.
      Ha en jätte fin kväll nu!
      KRAMAR i massor!

      Radera
  4. Ja, hej snygging!

    Gillar allt. Dina läckra kläder, din fina text, ert vackra hem.

    Kram!
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och du då. Snygging.
      Tack. och vad glad jag blir.
      Och dina bilder.. älskar dem alltid!

      KRAM!

      Radera
  5. Tur det finns varma kläder och bra kläder till alla olika väder ;-) ... fniss... nu var jag lite fiffig i mitt ordval eller hur...hahaha!!
    Må bäst och kul att hitta hit!
    //Bea

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ja vilka ord du bjuder på! :)
      Ha en fin dag!

      Radera