tisdag 28 augusti 2012

så var det dags igen

Ja visst.
Ingen tid idag heller.
Jag jobbade hela dagen i går med att stryka bäddset, puffa kuddar och dra sängar som väger TON!! över golvet fram och tillbaka.
Jag hann inte ens in här när jag kom hem.
Då var det ju mat, hundar, barn och träning som stod på schemat.
oj oj oj.



Men nu tittar jag in och säger hej!
Hej och lika snabbt hejdå eftersom jag måste till jobbet och det har visat sig att de två tyngsta sängarna (precis som de man känner ALLTID bor högst upp i lägenheterna om det inte finns hiss) som jag flyttade runt igår visst ska tillbaka igen.
ja vad säger man alltså.

Pust.

Men fint blir det.
till slut.

Och fint.
Den här väskan gillar jag.
som en skolväska men lite snygg oxå.


bra när man jobbar och typ 1000 saker ska få plats.
Den hittade jag jag på Pinterest var annars ;)

Ha en underbar TISDAG!

Kram

3 kommentarer:

  1. Ila Ila Ila...:-)

    Vet du vart väskan är i från?
    Tycker den skulle va grymt snygg som skötväska till eventuellt framtida bäbis:-)

    Kram till dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sofia.

      jag hittade den: http://kellymoorebag.com/mens/kelly-boy/moore-men-s-bag.html
      där kan du klicka hem den!
      Galet snygg ja.
      Skötväska... där hör man.. ligger ni redan i träning?
      Kram

      Radera