måndag 27 februari 2012

Oscars

Ja visst ja.. det måste man ju nämna med.
THE Gala!
Och ja jag har kikat runt på alla "red carpets" och vad säger man..
den här kvinnan alltså.. ge mig henne..
eller ialla fall tipsen om hur hon gör.

Jag tycker hon är galet snygg.
Och Fräääsch som man sa när jag var 17 :)
Är hon inte?
Sen jo att hon bara äter organiskt och visst inte dricker.. (kan inte vara sant jag har sett både vin och cigg i hennes händer) kan ju ha något med hennes fab looks att göra.. men ändå.. jag vill jag vill jag vill se ut sådär!

Sen var ju denna donna söt som socker.
Hon kan det där hon med minsann.

bilder: google

Take care!



2 kommentarer:

  1. Underbara klänningar och kvinnor med för den delen:). Och underbar blogg btw!:) Är imponerad över hur duktig du är med kameran!

    Hoppas du har en bra kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack!!
      Och vad kul att du hittat hit!
      och ja visst är de vackra de där kvinnorna! :)

      Ha en fortsatt bra vecka!
      Snart helg igen :)

      KRAM

      Radera