onsdag 29 februari 2012

ännu mer vår

jo men visst.
de fortsätter.
Vårkänslorna.

Har ni fått några ännu?
ooo i bet u do.
Well.. vilket fall.. den var här idag igen.
Våren.
Solen.
Och efter kaffe hos Sara och besök på Willys och Gym så var den här så pass mycket att vi var i trädgården hela eftermiddagen.
Joråsåatt.
VÅR.



Ja och när den är här.
Vårsolen så får man passa på att njuta.
Se saker från den ljusare sidan, på riktigt.
Mitt badrum visade sig från den lite gladare sidan då solen sken in.
Tyvärr syns all skit mer med.. ghaa.. damm..
och hallå.. mina fönster.
Jag skäms för mig själv.
Varje dag solen skiner älskar jag den.
Tills jag ser mina fönster.
Ni fattar inte.
Galet skitiga.
Efter panelbytet som gjordes innan vintern..
och dammet.. regnet.. blä.
Man ser typ inte ut.




Men vi skiter i fönster nu.
Vi ler tillsammans istället.
Ler för våren.
Och att jag faktiskt var i trädgården.
Vuxen.
Klippte gamla risiga grenar, krattade, fixade helt enkelt.
Galna vuxen poäng.

waowaowao liksom! :)

Nu ska jag läsa lite läxor.. med en dotter som tycker det är sådär.

Ta hand om er!

KRAM!

1 kommentar:

  1. ..och jag skymtar en liten iittala-detalj minsann!!

    Ghhaa, du har icke sett mina fönster! I helgen ska de bli som nya igen ;)

    SvaraRadera