onsdag 4 januari 2012

och nu är jag trött


Jag kunde inte sova i natt heller.
Om det var stormen eller om det var mitt huvud.. ja vad tror ni??
Inte fan var det stormen :)
Jag vill ha vår nu! vår med nystart, med grönt gräs, torr asfalt och bort sopat grus.
Jag vill ha sol genom tunna gardiner, våg-skalp vid havet.. jag vill ha en tussilago i backen, jag vill ha glada fåglar i träden.
det räcker med det mörka nu.. låt våren komma.. och ja.. kan vi inte få en medelhavs sommar nu när vi ändå önskar en massa?
oooo jo det hade varit WONDERFUL!
Visst?


Stormen är kvar utanför mitt fönster.. alla har åkt hemifrån och snart ska även jag gå till bussen.
Jag undrar vad ni gör, jag måste sluta bära mitt hjärta i handen, sluta ha mitt hjärta utanför min kropp..
måste hitta en liten ficka och pillra in det igen.. in där innanför bröstkorgen, i säkert förvar, i värmen.
Ska se om jag hittar någon öppning idag..


Glöm inte att tävla med!
det gör ni HÄR

Japp gör det ni så kör jag till jobbet!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar