lördag 5 november 2011

ny tv-serie!

Godkväll!

Ja det är kväll här.. godmorgon hos er! 
Jag ligger på hotell rummet.. Sunset Blvd är galet busy.. alla är överallt och ingenstans.. men jag ligger här.
Helt slut faktiskt.. det är jobbigt att leva lyxlivet minsann ;)
Körde på shoppingspree idag igen, det regnade faktiskt här idag så det var en bra dag att köra bil.
Jag köpte några fler Vans, några Converse till mig och två par jeans hos Levi's.
Just nu kanske jag inte kommer i  mina jeans though.. är galet mätt, eller ja det är man hela tiden.. blä jag mår inte bra.. :) Hot wings.. jag har en svaghet för dem.. helst de som är boneless.. så du liksom bara stoppar in dem och tuggar.. inget gnagande alls.
Farligt goda.
Starka.
Goda.


Men det var ju tips om en ny tv-serie vi skulle prata om ja.. jag har ju lätt för att spåra ur... haha
men ja den tv-serien jag vill tipsa om heter:

Bored to death.
lagom rolig hela tiden och galet rolig emellanåt, jag gillar den!
Min favvo kille är med i den..
ja ni vet han skäggige från Hangover.. han är med.
Tummen upp.


Ta hand om er !
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar