söndag 6 november 2011

LA-loving

Hej!

Jag tittar in en snabbis och bjuder på lite bilder, ska svida om som det kallas.. det blir drinkar på Roosevelt ikväll.
Så jag har inte mycket att berätta just nu.. men bjuder som sagt på lite pic's!
Hoppas ni har en kanoners Lördag!
Och ja visst ja.. ser ni att jag glow:ar på bilden? det är det nya sminket jag tipsade om igår;)
milkshake i drive thru:n och mitt nya glow :)
(kan kanske vara milkshaken som gett mig glow:et )

frukost på nytt favvo hak! På 3rd street, Toast!

morgonkaffe

liite shopping på sängen :)

julpyntet har börjat! Och amerikanarna vet ju hur man gör!!

man kan inte gå miste att undgå vad som skall bäras på klubbarna i höst i alla fall:) glittrigt värre:)
eller animal print!


mimosas i solen!

och ja kolla in den sista bilden.. ni som känner till Abercrombie and fitch, vet ju vad de gör sin reklam på..
ja jusst det.. toksnygga unga kroppar.. och idag var modellerna på plats i butiken! oj oj oj.. vad säger man..?
22 år och en kropp som ser ut så DÄR!!??
Allvarligt.. jag måste träna.
Mycket.


Nu måste jag vidare!
KRAM!

P.s såg en till kändis idag, han som är med i The roadtrip idag med!
Breckin Meyer:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar