onsdag 23 november 2011

ensam kväll

Godkväll.

Ja hjälp här blev man ensam ikväll.. utan att jag var beredd.
Mannen är borta med jobb och sover kvar.
Jo klart barnen är hemma. Men de sover.
Och ja hundarna. sover.
Jag. här. ensam.

Försökte få lite filmtips, en gav mig "death at the funeral" och den andra gav mig "the Ward"  jag hittade inte den ena och den andra..? nej fy läskig.
Inte se ensam.
Jag gillar läskiga filmer men törs inte ensam.. måste ha nån som kan lugna mig när jag skriker.. nån som kan tvinga mig att ta ner  kudden från ansiktet och ta bort händerna från öronen.
Haha jo för det är sant.. jag håller inte för ögonen.. jag håller för ÖRONEN, ljudet är nästan alltid mer läskigt.. ni vet det där .. da da da ... innan det liksom ska dyka upp ngt HEMSK.
usch fy nej inte ikväll inte ensam.
Hade kunnat tänka mig se den med min syster Ronja.. haha fast vi hade skrikit tillsammans och hela filmen blir alltid ännu läskigare när vi ser dem tillsammans.


Jag fick ett tips av en till.. hon sa den jag tipsade om här inne i slutet på sommaren "one day"
Så den blir det nog.

Japp.
Den och massa bubbel vatten. gott.
I morgon är det spinning igen och sen jobb hela dagen.
Fredag = LEDIG!

Ta hand om er!
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar