fredag 2 september 2011

män män.. vilka fina finns det?

Hej igen.

Jag har en föör lugn kväll så det blir ytterligare ett inlägg..
Om snygga män..
Har ni några favoriter?
Ja ja jag vet att vi älskar våra män och de är bäst och allt det där.. men om vi bara får välja i den där "låtsasvärlden" ja alltså i Hollywood skala..
vilka gillar ni då?

Jag har på sista åren fallit för Ashton..ja precis Demi's man ja..
snygg är han.... och rolig med!
2 in one är alltid bra!



mmm.. mycket mysigt va?

Ja det finns en hel del andra med.. men just nu finns nog bara han..
eller jo kanske dessa med.. men bara liite:



Jag har precis börjat kolla på Son's of anarchy och denna goding är ju huvudrollen...
Charlie Hunnman!



Och ja.. Adam Brody.. hade nästan glömt.. en av toppkillarna helt klart!
Helst med skägg;)








och alla dem med då.. Bradley Cooper,Mc Dreamy, Ryan Gosling, Linnros, (inte för att han är sååå het men han är ju det ändå när han sjunger och klär sig snyggt.. ;).. ja minsann listan blev en aning längre än jag trott från början.

Nice va?
:)

KRAM!

2 kommentarer:

  1. George Clooney är min all-time-favourite. När jag fick ett foto på min guddoter passade hennes mamma på att rama in mr Clooney också. Hon tyckte att jag skulle ha hela familjen på skrivbordet :)

    SvaraRadera
  2. haha vad fint gjort! Ja Geroge kan vara het so fan han med.. han får vara med på nästa lista! :)
    Ta hand om hela familjen i helgen då Pernilla! :)

    SvaraRadera