tisdag 13 september 2011

Friends with benefits?

Godmorgon!

innan jag börjar fråga er om om har vänner som liksom ger er lite väl behövda fördelar vill jag bjuda på några skratt från Autocorrect:











Ha ha jag kan inte låta bli att älska dessa.. jag vet att jag säkert har helt störd humor men jag vet ju att jag inte är ensam i alla fall :)
Den med Tina och tonfisken är bra.. och den om hon som blivit blind.. skrattar inte ni när ni läser dem?

Ja ja nog om dessa.. det var ju vänner med fördelar vi skulle prata om idag..
Har ni några såna?
Jag har nog inga så där stooora fördelar.. ja förutom det viktigaste att de ju faktiskt är mina vänner och finns där för mig.. men ni vet vad jag menar..?
det finns ju dem som har vänner överallt.. och ibland är det ju bra nice att ha en kompis som äger ett lyx hotell på Bali, eller en mamma som importerar möbler, eller en bror som är frisör, eller en pappa som har ett sommarhus på Mallis och en lägenhet i NY.
En kompis som bor  Miami med ett hus stort som hela Västerås, en kompis som jobbar som fotograf och som vill träna på att fota mina barn.. 
En kompis som äger ett skoföretag som så gärna vill att jag ska provgå deras finaste skor, en annan som är stylist och ger mig alla bra råd om hur jag egentligen ska klä mig för att se ut på mitt "bästaste" sätt.

Har ni några såna?
Jag har inte det.. vi har inte ens en släkting som äger en stuga i Sälen :)
Haha inte för att detta är av viktig mening.. men vissa har ju allt det där på samma gång liksom.
Jag har en kompis som är hudterapeut och när jag frågar henne om hon inte kan göra en ansikts behandling på mig sträcker hon armarna över huvudet och liksom halvgäspar samtidigt som hon ler stort och ber mig att förstå att hon veeeerkligen inte vill jooobba när vi umgås..
hmm jaa där ser man ;)

Min mamma jobbar ju inom äldreomsorgen så jag får väl dra fördelar senare när jag behöver veta hur man använder blöja eller vilken mat som är mest lättsmält.
Pappa jobbar inom betong industrin.. ?? ja jag vet inte vad det skulle ha för fördelar..?
Mina systrar är ju tex förskole lärare.. det är ju bra.. kan säkert tipsa mig om lite mer pedagogiska sätt att vara på.
Min bror startar snart sin restaurang och ja det kan ju vara med fördel man kan få någon rabatt när man ska äta något helt totalt onyttigt någon gång kanske..

Ja ja.. jag ville bara höra om ni hade några såna dunder vänner som typ äger Las vegas eller så..?


Jag ska snart ut och gå med hundarna och sen blir det jobb hela dagen cilket just precis idag känns riktigt trist faktiskt..
Men men det ska ju göras det med.. ikväll blir det springrunda på 8 km.. har mycket att ta igen efter helgens alla kalorier.


Ta hand om er!!

KRAM!

Och ja.. "Friend's with benefit's".. filmen.. den är ju bra med.. se den! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar