måndag 12 september 2011

Beckhams bebis är ute!

Ja nu har minsann David Beckhams fru klivit utanför dörren!
Och det är ju säkert så att hon redan gått ner alla 10 kilon hon gick upp under sin graviditet och nu kan stoltsera i de vackra dyra designer plaggen igen, och inte minst i de skyhöga säkert helt allvarligt dyra klack-skorna som jag ALDRIG  kommer ha råd eller få lov till att köpa av min man:)

Men jo minsann här är de två ute i the real life liksom.!

Hur jäkla "real" deras liv nu kan vara..(?) jämfört med mitt menar jag.. shit vad jag inte vill ha det som dem.. med alla oss tittandes, ifrågasatta och inte minst.. fotograferade.. om jag har en livskris.. måste ju de ha haft typ 1 miljon??!!
Eller kanske de aldrig hinner tänka efter?
Allt bara rusar fram för dem så de hinner kanske aldrig stanna upp och se sig om.. aldrig stanna upp och dra ett djupt andetag.. smell the flowers som det så fint heter..
jo jag vet.. galen bild.. men kunde inte låta bli.. mmmm :)

Vi måste komma ihåg att njuta.. stanna upp och andas, klappa en nacke, håll om en midja, linda en hårlock runt ditt finger.. le mot en främling, hjälp en gammal tant..
stanna upp och lukta på blommorna!


Nu ska jag ta ett bad och läsa lite i en trevlig bok jag precis börjat på.
och ja en sak till.. Melissa Horn har ju sitt nya album ute nu! Väl värt en "lyssning" :)

KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar