lördag 2 juli 2011

Loppis loving!

hej hopp!

Här regnar det.. små små droppar som ihärdigt slår mot plåt taket.. det ser inte ut som det vill sluta alls..
25 grader och ihärdigt smådroppande regn.. det är Sverige det! :)

Mannen skulle ner och äta frukost... sa att han var pigg idag.. men om man äter frukost halv elva så är man kanske inte super duper pigg? ;)
Det är meningen att jag ska hem till Nina i malmö ikväll.. tjejkväll med vin och massor av snack...
bara det att jag vill veta att mannen kommer hem i tid och att jag inte måste stressa ihjäl mig för att hinna ner i tid.. får se hur det går helt enkelt.

Nu är det loppis på kartan!
loppis med mina älskade barn och min så älskade Maria!
Hon är en frisk fläkt om någon! 
Jag borde ha känt folk som henne hela mitt liv!
Hon är som en vacker dam, skrattande unge, livlig campingplats i solen, sötvatten sjöar, blommande sommar ängar, som en fin virkad duk, hon är som en varm kram, som en svalkande vind, som ett pirr i magen och en värme i själen!
det du Maria.. sug i dig bara!
är glad att vi ska ses idag!
Och hoppas verkligen att hon hittar en fin liten porslins katt!

LÖV JO!

Nu ska jag ut med hundar och sen startar vi dagen!
(lyssnar på Mauros Scocco's nya album här hemma.. fint!)

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar